dijous, 16 de febrer del 2012

Me'n vaig de viatge

 Benvolguts i no gaire assidus lectors del meu Blog. Dissabte me'n vaig de viatge, per enèssima vegada a Guatemala, però aquesta vegada creuaré pel Nord cap a Mèxic i atravessaré tot el sud d'aquest país fins arribar a Manzanillo, a la costa Pacífic, on el meu estimat germanet està estudiant, o bé això diu. Provaré de fer una crònica més o menys literària del trajecte i anar-la penjant per a que ho pogueu seguir. Hi afegiré les observacions ornitològiques i fotografies, sempre que les connexions m'ho permetin. Em fa molt il·lusió aquest vagareig meso-americà. Escriure, permet viure el doble. Aquí teniu un croquis del trajecte que em proposo fer.

 Si, probablement estic com un llum, però no hi puc fer-hi res ni ganes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada